سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برج نو به قیمت فروش برج خنک کننده دسته دوم

انواع برج خنک کننده فلزی مدار بسته و برج خنک کننده مدار باز در مجموعه هواروب با قیمتهای استثنایی و به قیمت کولینگ تاور دسته دوم  و با ضمانت کارایی طراحی و تولید می گردد.


کولینگ تاور های مجموعه هواروب در ظرفیتهای مختلف تولید می شود. انواع برج خنک کننده کوچک و بزرگ از ظرفیت ده تن تبرید تا ظرفیت هزار تن تبرید با ابعاد مناسب و مورد نیاز صنعتگران تولید می شود.
تولید برج خنک کننده در ابعاد مورد نیاز مشتری از جمله مزایت های برجسته شرکت تواروب است که برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا در مواقعی که مسئله کمبود جا علی الخصوص محدودیت ارتفاع برای مشتری وجود دارد با طراحی مناسب این مسئله بر طرف گردد.
شرکت هواروب کلیه محصولات خود را با ضمانت کامل به مشتریان ارائه می دهد و از نظر کیفی بالاترین سطح بازار را داراست.

انواع برج خنک کننده

انواع برج خنک کننده فلزی و فایبر گلاس در دو کلاس کاری کولینگ تاور مدار بسته و مدار باز با طراحی های مختلف در بازار وجود دارد و هر کدام برای شرایط مشخصی مفید و متناسب است.
جهت انتخاب بهترین نوع برج خنک کننده می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فنی هواروب استفاده کنید و بدین منظور کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.
پس از انتخاب نوع برج خنک کننده با تناژ مشخص می توانید دو فاکتور کیفیت و قیمت را در نظر گرفته و مناسبترین و با کیفیت ترین برج خنک کننده که نیاز صنعت شما را براورده می نماید خریداری نمایید.