سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی و ساخت جعبه همبرگر با ارزانترین قیمت

شرکت شیروان کاردبرد یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه طراحی چاپ بسته بندی و تولید انواع مقوا و جعبه کالاهای مختلف از جمله جعبه همبرگر در کشور محسوب می شود.
جعبه همبرگر می تواند محصول همبرگر شما را در بسته بندی شکیل ارائه دهد که برند شما را به مشتری معرفی می نماید و لذا انتخاب جعبه همبرگر مناسب تاثیر بسزایی در فروش شما خواهد داشت.
شرکت شیروان کاردبرد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع جعبه همبرگر در طرح ها و ابعاد گوناگون بهترین گزینه برای تهیه جعبه همبرگر به شمار می رود.

جعبه همبرگر یکی از مهمترین بسته بندی محصولات در رستوران ها و فست فودها به حساب می آید.


 امروزه بسیاری از رستوران های زنجیره ای مانند مک دونالد و برگر کینگ به صورت تخصصی روی همبرگر ها کار می کنند. بسته بندی در این بین بخش جدایی ناپذیر رستوران هاست و نماینده و پیام رسان تولید کنندگان همبرگر می باشد.
جعبه صدفی برونسی محصول شرکت چاپ و بسته بندی شیروان کاردبرد اولین جعبه طرح مک دونالدی است که در ایران تولید گردید. بسته بندی همبرگر جزو اولین و پر طرفدارترین بسته بندی های فست فود با این برند است.
بسته بندی همبرگر در طرح ها و ابعاد مختلف و با نظر و سفارش مشتری طراحی و عرضه می‌شود.
سایز نان، محتویات داخل ساندویچ، سایز گوشت و … همه و همه در ابعاد و طراحی جعبه نقش دارند. به دلیل تنوع در طرح بسته بندی، انتخاب مشتری بین طرح ها و ابعاد مختلف آسان تر است و با محدودیت های بعضی جعبه ها مواجه نیست.

شرکت تخصصی چاپ و بسته بندی پویا شیروان کاردبرد با بهره گیری از ماشین آلات چاپ و بسته بندی پیشرفته جعبه ها با سایزها و طرح های متنوعی را به رستوران داران و مراکز فست فود ارائه داده است.


هم اکنون بسته بندی های همبرگر برونسی در طرح های مختلفی چون جعبه صدف، پیچک، آینار، سوماک و … در تمامی رنگ های چاپی و دارای ویژگی هایی چون سازگاری با محیط زیست، قابلیت بازیافت، آماده‌سازی آسان و حداقل فضا در انبارداری است. در تمامی مدل های طراحی شده هم جنبه هنری خلاق و هم نکات فنی و نیاز بازار مدنظر قرار گرفته است. همبرگر خود را همچون مرواریدی در جعبه های برونسی عرضه کنید.
جعبه های برگر تاپ پک، متناسب با سایزهای نان برگر موجود در ایران تولید می شوند.جعبه همبرگر این شرکت به راحتی قابل باز و بسته شدن می باشد و به روش لاک باتم ( چسبی ) تولید می شود.چند نمونه از مدل های جعبه همبرگر عبارت است از :درب مثلثی،درب حلالی،سفره ای و غیره.
با توجه به ارتفاع همبرگرهای مختلف تولیدات این مجموعه برای حفظ کیفیت همبرگر با ارتفاع بیشتر از معمول علی الخصوص برای همبرگرهای دبل تولید می شود.لازم به ذکر است نوع مقواهای تولید جعبه همبرگر از نوع استاندارد بهداشتی و از جنس ایندربورد ، پشت سفید ،پشت طوسی و... می باشد
. جعبه های تولیدی این مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی جعبه کفش و جعبه پیراهن و... می باشد. علاوه بر محصولات سایت شیروان کاردبرد جعبه های خاص متناسب با سلیقه شما نیز تولید می کند. برای سفارش محصولات استثنایی شیروان کاردبرد کافی است با ما تماس بگیرید.