سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع جعبه کنتاکی در طرحها و رنگهای زیبا با قیمت استثنایی


شرکت شیروان کاردبرد یکی از برترین شرکتها در زمینه ساخت جعبه کنتاکی در کشور به شمار می رود که انواع جعبه کنتاکی را طبق سفارش مشتری تولید می نماید.
استفاده از مقوا با کیفیت و بسته بندی شکیل برای ساخت جعبه کنتاکی محصولات شرکت شیروان کاردبرد را نسبت به دیگر شرکتها کاملا متمایز نموده است.
بیست سال سابقه در زمینه تولید جعبه کنتاکی و تخفیف های استثنایی از دیگر مواردی است که اعتماد مشتریان را در سالهای اخیر به خوبی پاسخ داده است.

انتخاب مقوای مناسب تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت جعبه کنتاکی داشته و می تواند از محصول نهایی شما به خوبی مراقبت کند.


مقوای مصرفی جهت تولید جعبه کنتاکی حتما و تاکیداً باید ایندلبرد باشد. ایندلبرد نوعی مقوا می باشد که از تخمیر چوب و بدون استفاده از حتی 0.00001 درصد ضایعات تولید شده است . همواره شاهد آن بوده ایم که همکاران برای آن که قیمت جعبه را کاهش دهند، پیشنهاد استفاده از مقوای پشت طوسی و یا پشت سفید را می دهند و یا اصلاً پیشنهاد نمی دهند و برای مشتری از این مواد استفاده می کنند .
عبه سوخاری , کنتاکی یکی از مهم ترین جعبه های در فست فود هایی که سرو مرغ سوخاری (کنتاکی) را دارامی باشند خواهد بود
کیفیت محصول شما تا زمانی بالا خواهد ماند که با استفاده از بسته بندی استاندارد و با کیفیت و بهداشتی به دست مشتری برسد و مشتری حس خوبی از بسته بندی محصول شما داشته باشد .
 در ساخت قالب جعبه سوخاری .کنتاکی از استاندارد های روز دنیا استفاده شده است و مزیت آن خروج صحیح گرما و خمیر نشدن محصول درعین گرم ماندن محصول
 
 
در این بخش قصد داریم به بررسی برخی از انواع بسته بندی کنتاکی بپردازیم و معایب و محاسن هر کدام را بررسی کنیم تا شما مشتریان عزیز بهترین انتخاب را برای محصول خود داشته باشید

کاربرد اصلی بسته بندی جعبه  کنتاکی سه تکه - پنج تکه لاک باتوم جهت فروش بیرون بر می باشد.



از مزیت های  آن می توان به لاک باتوم بودن اشاره کرد. لاک باتوم به نوعی بسته شدن  کف جعبه گفته می شود که با یک حرکت و 2 ثانیه زمان جعبه سرهم شده و  آماده قراردادن محصول درون آن است .
این جعبه مناسب برای 3 تیکه و یا 5 تیکه (بسته به ابعاد کنتاکی های شما) می باشد.
همچنین این جعبه دارای 4 قسمت برش خرده در طول جعبه می باشد که شما می توانید بر
روی آنها منو خود را قرار دهید و پس از سرو با یک ضربه این قسمت ها به داخل
رفته  و  محتویات داخل جعبه را مشخص می کند .

این نوع جعبه برای مجموعه هایی بیشترین کاربرد را دارد که در روز تعداد بالایی  جعبه  مصرف دارند . مقوای مصرفی کاملا بهداشتی بوده و دارای ورودی و خروجی هوای مناسب جهت ترد ماندن  سوخاری می باشد.
نتیجه گیری : در کل این محصول می تواند بهترین انتخاب  هر مجموعه ای باشد . سرعت بالا در بسته بندی، بهداشتی بودن،  ورودی و خروجی هوای مناسب این محصول را
به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است . امکان تولید در سایز های دلخواه شما نیز امکان پذیر است.

عبه  کنتاکی دو تکه - سه لاک باتوم
کاربرد اصلی این نوع بسته بندی جهت فروش بیرون بر می باشد.

کف جعبه به صورت ته قفلی می باشد و درب آن طبق تصویر به صورت چفتی می باشد . زمان بسته بندی این محصول 5 الی 7 ثانیه می باشد.

این جعبه مناسب برای 2 تکه و یا 3تکه (بسته به ابعاد کنتاکی های شما) می باشد.


 مقوای مصرفی کاملا بهداشتی بوده و دارای ورودی و خروجی هوای مناسب جهت ترد ماندن  سوخاری می باشد.



نتیجه گیری : در کل این محصول می تواند بهترین انتخاب  هر مجموعه ای باشد . سرعت بالا در بسته بندی، بهداشتی بودن،  ورودی و خروجی هوای مناسب این محصول را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است . امکان تولید در سایز های دلخواه شما نیز امکان پذیر است.
مواردی که در تولید جعبه کنتاکی (سوخاری) بسیار مهم می باشند:
– استفاده از مقوای بهداشتی (Food Grade)
– استحکام مناسب جهت وزن محصول
– مقاومت مناسب در برابر حرارت
– رعایت بهداشت مقوا در گستره ی مسیر تولید
در PAC جعبه های کنتاکی بر روی مقوا 300 گرم بهداشتی تولید می شوند.
پس از طراحی گرافیک، سند چاپی در لیتوگرافی بر روی پلیت ترمو (زینک) خروجی گرفته می شود و آماده ی چاپ افست در مجهز ترین و به روز ترین چاپخانه های افست میگردد، پس از چاپ نوبت خدمات پس از چاپ است که کارها با انجام خدمات تکمیلی و قالب خورده و رهسپار دستگاه جعبه چسبانی میشوند.
نوع صحافی در جعبه های کنتاکی معمولا از نوع لاکباتم می باشد، در این نوع جعبه چسبانی جعبه علاوه بر سهولت استفاده برای پرسنل فست فود، تحمل وزن بیشتری نیز پیدا میکند.
جعبه های کنتاکی در تنوع گسترده ای تولید می شوند:
جعبه کنتاکی دو تکه، سه تکه، چهارتکه ، خانواده، بشقابی ، قایقی ، سطلی و …