سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع جعبه سیب زمینی در طرحهای متنوع و زیبا


یکی از مهمترین مواردی که می تواند محصول شما به عنوان مثال خوراک سیب زمینی را به عنوان یک برند برتر معرفی کند جعبه سیب زمینی ارائه شده است.
بویژه در مواقعی که به صورت بیرون بر به فروش برسد جعبه سیب زمینی مناسب که گرمای محصول را تا حدودی حفظ نماید و بهداشتی باشد و طراحی زیبایی داشته باشد بسیار مفید خواهد بود.
شرکت شیروان کاردبرد به عنوان قدیمی ترین شرکت در زمینه ساخت انواع جعبه سیب زمینی در ایران مطرح بوده و بهترین و به روز ترین طرحهای جعبه سیب زمینی را با تخفیف فوق العاده تقدیم شما می نماید.

خوارک سیب زمینی فواید بسیاری دارد و ارائه آن با جعبه سیب زمینی مناسب رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت.


سیب زمینی منبع ویتامین B6 و ویتامین C بوده و برای سلامتی بسیار مفید است. یک سیب زمینی کوچک حاوی 30 گرم کربوهیدرات است. و یک فنجان پوره سیب زمینی حاوی 214 کالری ، یک سیب زمینی پخته شده کوچک 129 کالری دارد اما این تنها بخش قابل توجه سیب زمینی در بحث خواص و فواید یا ارزش غذایی نیست و این اینگریدینت بسیاری از غذاها دنیایی از خواص را در خود دارد.
تحقیقات نشان داده است که پوست سیب زمینی سرشار از پتاسیم است - مواد معدنی که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. یک سیب زمینی پخته شده متوسط حدود 535 میلی گرم پتاسیم ( و فقط 17.3 میلی گرم سدیم ) دارد، که حدود 15 درصد از مقدار توصیه شده روزانه است. میزان بالای پتاسیم در خون می تواند کلیه ها و آب بیشتری داشته باشد و این به کاهش فشار خون کمک می کند.در واقع، خوردن پتاسیم درست مانند خوردن یک ادرار آور است. پتاسیم همچنین به عملکرد قلب کمک و به صورت بهینه ارتباط اعصاب و ماهیچه ها کمک می کند.
به همین دلیل خوراک سیب زمینی یکی از مهمترین محصولات است که هر چند به صورت فست فود به فروش می رسد اما فواید بسیاری دارد.
شرکت شیروان کاردبرد توانایی تولید جعبه های سیب زمینی در شکل های مختلف متناسب با درخواست مشتری در سایز کوچک ، متوسط و بزرگ را دارا می باشد. یکی از خصوصیات مهم تولیدات شیروان کاردبرد استفاده از ورق بهداشتی و استاندارد می باشد تا جعبه های سیب زمینی به هیچ عنوان روغن پس نداده و سرو کاملا بهداشتی صورت پذیرد. لازم به ذکر است نوع ورق مقوایی از نوع ایندربورد با گرماژ متفاوت می باشد. علاوه بر جعبه سیب زمینی بیرون بر شیروان کاردبرد برای سرو سیب زمینی و انواع سوخاری داخل سالن نیز تولیداتی دارد که متناسب با درخواست مشتری در شکل ها و سایز های مختلف تهیه می شوند.

جعبه سیب زمینی مناسب می تواند جذابیت ویژه ای برای مشتری داشته و بیشتری سود را برای شما به همراه بیاورد.


جعبه سیب زمینی را به جرت میتوان پر سود ترین جعبه در میان محصولات فست فود نامید، شما می توانید بدون دغدغه و به صورت روزانه حجم زیادی از این محصول را به فروش برسانید و سود سرشاری نصیب کسب و کار خود کنید!
شاید در نگاه اول این موضوع کمی عجیب برسد، اما بد نیست بدانید بسیاری از مشتریان تنها به دنبال یک طعم خوب نیستند، بلکه شکل جعبه و نحوه چیدن قطعات سیب درون آن برایشان جذاب است. به جرات می توانیم بگوییم شکل جعبه سیب زمینی در دستان مشتریان اولین چیزی است که در بین چند غذا می تواند نظر سایرین را به خود جلب کند.
ایجاد یک بسته بندی منحصر به فرد برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان رستوران، یک امر بدیهی در بازاریابی صنایع غذایی است. این جعبه ها می توانند در شکل های مختلف، اندازه و ابعاد، و طرح های اختصاصی تولید شود.
معمولا جعبه سیب زمینی در ابعاد مینی، متوسط و بزرگ ساخته می شوند و بسته به این که به صورت بیرون بر یا بر سر میز مشتری سرو می شود متفاوت است. استفاده از مواد سلولوزی نظیر مقوا باعث می شود گردش هوا بین قطعات سیب زمینی شکل بگیرد و کیفیت آن به خوبی حفظ شود.
همان طور که می دانید جعبه های مقوایی از سوی برند های مطرحی همچون کینگ برگر و مک دونالد مورد استفاده قرار می گیرند و مشکلات سایر بسته بندی ها همچون له شدن و ازدست رفتن تردی غذا را ندارند، زیرا اصولا مقوا به خودی خود یک عایق حرارتی و ضربه گیر مناسب است و از سویی با ایجاد برش هایی در نقاط مختلف جعبه هوا به خوبی در آن به جریان می افتد.
جنس مقوای این جعبه ها شیروان کاردبرد بهداشتی است و مورد تایید سازمان غذا و دارو است. چاپ اختصاصی شما نیز به راحتی از یک تا هشت رنگ در کوتاه ترین زمان ممکن قابل اجراست و مجموعه شیروان کاردبرد توان تامین این محصولات برای کسب و کار شما را دارا می باشد.

انواع جعبه سیب زمینی در طرحهای متنوع و زیبا