سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباترین هولدر نوشیدنی با بالاترین کیفیت و تخفیف استثنایی


شرکت شیروان کاردبرد با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع هولدر نوشیدنی یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه هولدر نوشیدنی برای فروشگاه ها به شمار می رود.
استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در تهیه هولدر نوشیدنی سبب شده است که محصولات شرکت شیروان کاردبرد دوام و کارایی مناسبی نسبت به سایر شرکتها داشته باشد.
طراحی فوق العاده زیبا و خلاقانه در ساخت و چاپ هولدر نوشیدنی از جنله تبلیغاتی مفید بوده و موجب جذب هر چه بیشتر مشتری برای فروشگاه شما خواهد شد.


شرکت بسته بندی پویا شیروان کردبرد در حوزه کافی شاپ توجه بسیاری به انواع بسته بندی نوشیدنی بیرون بر دارد.

امروزه تمایل به استفاده از بسته بندی های قابل حمل در محصولات کافی شاپ رو به افزایش است. از این رو برند شیروان کاردبرد هدف خود را تسهیل در حمل و نقل و استفاده راحت تر از انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند انواع قهوه و آبمیوه قرار داده است.
طراحان مجموعه طیف وسیعی از انواع تری ها و هولدر ها را بصورت خلاقانه و مبتکرانه برای مشتریان عرضه کرده اند. بسته بندی نوشیدنی شامل انواع تری یک حفره، تری دو حفره و تری چهار حفره با جای کیک و بدون جای کیک، انواع هولدر دو حفره و هولدر سه حفره ، دستگیره های لیوان های کاغذی مخصوص قهوه و نسکافه ، زیر لیوانی های لمینیتی و بسیاری از محصولات متنوع دیگر در طرح ها و اندازه های مختلف است. از ویژگی های این نوع بسته بندی می‌توان به مواردی از قبیل سازگار با محیط زیست، بدون نیاز به آماده‌سازی، حداقل فضا در انبارداری، جابجایی یک، دو، سه و چهار لیوان همزمان بدون ریزش محتویاتشان اشاره نمود.
کلیه محصولات بسته بندی نوشیدنی های سرد و گرم توسط تیم طراحی مهندسی شرکت زیر نظر کارشناسان تخصصی بسته بندی طراحی و نمونه سازی می گردد و سپس با استفاده از ماشین آلات چاپ و بسته بندی به روز فرایند چاپ و پس از چاپ آن انجام می پذیرد.

جا لیوانی یکی از انواع هولدر نوشیدنی می باشد که شرکت شیروان کاردبرد با بالاترین کیفیت و در طرح های متنوع تولید می گردد.


جا لیوانی یک نگهدارنده قابل حمل لیوان نوشیدنی از دسته محصولات بسته بندی کافی شاپی با برند شیروان کاردبرد است. طراحی ساختار این جا لیوانی  جذاب و کاربردی است. نگهدارنده لیوان شیروان کاردبرد از یک صفحه و چند سوراخ برای نگهداری لیوان های کاغذی و یک دسته برای حمل تشکیل شده است.
این محصول به نسبت بقیه جا لیوانی های قابل حمل ارزان ترین و ساده ترین آن هاست. علاوه بر این موارد این نگهدارنده قابل حمل نیاز به هیچ گونه آماده سازی برای استفاده کردن (حتی یک تای ساده) ندارد.
نحوه استفاده آن به این صورت است که صفحه بر روی میز قرارداده شده لیوان ها را در درون سوراخ ها قرارداده و دو سمت صفحه را به سمت هم خم کرده تا دو سوراخ تعبیه شده دسته ها بهم برسد. سپس به راحتی می توان لیوان ها را حمل نمود.
ویژگی های نگهدارنده لیوان بارین طراحی شده توسط شرکت چاپ و بسته بندی شیروان کاردبرد
•    طراحی ساده و در عین حال کاربردی
جا لیوانی شیروان کاردبرد ترکیبی از سادگی ، زیبایی و کاربردی بودن را در خود دارد. طراحان شرکت پویا شیروان کاردبرد با یک صفحه ساده با استفاده از چند سوراخ یک بسته بندی قابل حمل پر مصرف را طراحی نمودند.
•    قابلیت تولید در ابعاد و اندازه های مختلف
این محصول قابلیت تولید در ابعاد مختلف با توجه به تعداد و اندازه لیوان مصرفی کافی شاپ ها را داراست. با وجه به نوع لیوان کافی شاپ ها می توان سایز حفره ها را تغییر داد.
•    مناسب برای حمل دو تا سه عدد لیوان نوشیدنی و محصولات دیگر
از این محصول نه تنها برای دو و یا سه عدد لیوان می وان استفاده نمود بلکه برای محصولات مشابه مانند بستنی های قیفی و لیوانی و انواع آیمیوه ها نیز می توان استفاده نمود.
•    انبارداری و استفاده آسان
جالیوانی ها به صورت تخت و شیرینگ شده تحویل مشتریان می گردد و نیازی به آماده سازی جهت استفاده ندارد.
•    قیمت مناسب
قیمت اینن محصول به نسبت بقیه محصولات مشابه بسیار ارزان بوده و مناسب انواع کافه داران و ابمیوه فروشی ها می باشد.
زیباترین هولدر نوشیدنی با بالاترین کیفیت و تخفیف استثنایی