سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی ویژه جعبه سالاد با کیفیت بالا و قیمتهای فوق العاده

 


شرکت شیروان کاردبرد با بیش بیست سال سابقه درخشان در زمینه چاپ و تولید انواع جعبه سالاد و جعبه پیتزا و اناوع فست فود و جعبه پیراهن و کفش در کشور مطرح است.
طراحی انواع جعبه سالاد در شرکت شیروان کاردبرد با توجه به تجربه و خلاقیت منحصر به فرد کارشناسان و طراحان این مجموعه به شکلی کاملا زیبا و شکیل و خاص به انجام می رسد.
استفاده از مواد مناسب و طراحی استاندارد سبب شده که جعبه سالاد تولیدی در شرکت شیروان کاردبرد از کیفیت فوق العاده بالایی نسبت به دیگر شرکتها در بازار برخوردار باشد.
این در حالی است که قیمت انواع جعبه سالاد در شرکت شیروان کاردبرد با توجه به تخفیفهای فصلی و غیر فصلی لحاظ شده در این شرکت نسبت به دیگر شرکتها ارزانتر باشد.

جعبه سالاد نشان دهنده اعتبار یک رستوران یا فروشگاه فسف فود بوده و اهمیت مدیریت فروشگاه به خواست مشتری را نشان می دهد.


سالادها یکی از خو.راکی هایی هستند که کمتر کسی در هنگام غذا خوردن در فست فود می تواند از آن ها چشم پوشی کند.
بسته بندی مناسب سالاد یکی از مهمترین فاکتورها در جذب مشتری به شمار می رود و لذا رستورانها و فست فودهای معتبر اهمیت ویژه ای به جعبه سالاد خود می دهند.
در شرکت شیروان کاردبرد با استفاده از مواد اولیه مرغوب و چاپ و بسته بندی حرفه انواع جعبه سالاد در طرح ها و رنگها متنوع چاپ و تقدیم مشتریان می گردد.

جعبه سالاد استاندارد تولید در شرکت شیروان کاردبرد با طراحی زیبا و سازگار با محیط زیست و نگهدارنده مطمئن مواد سالاد به شمار می رود.


جعبه سالاد طراحی شده در شرکت شیروان کاردبرد یک جعبه غذای سازگار با محیط زیست است.
یکی از اهداف این برند استفاده از مواد قابل بازیافت است، تا با استفاده از این نوع محصول نقشی در حفظ و نگهداری محیط زیست خود داشته باشیم.
شرکت چاپ و بسته بندی شیروان کاردبرد ابتدا با طراحی و تولید جعبه های جدید پیتزا و جعبه های همبرگر نظر مشتریان خود در حوزه فست فود را جلب نموده است.
سپس با توجه به نیاز مشتریان ارائه بسته بندی ها در تمام زمینه به خصوص بسته بندی سالاد مد نظر قرار گرفت.
جعبه سالاد شرکت شیروان کاردبرد یکی از بسته بندی های پر کاربرد در حوزه مواد غذایی فست فود قرار دارد.
امروزه در تمامی مراکز غذایی نظیر رستوران ها، فست فودها، ساندویچی ها و کافه انواع سالاد ها نظیر سالاد سزار، سالاد ماکارونی، سالاد فصل، سالاد اندونزی و … برای مشتریان عرضه می شود. بسیاری از مردم نیز به غذاهای گیاهی و سالم رقبت نشان داده اند.
همچنبن به خاطر فضایی که در زمینه غذاهای بیرون بر در حوزه رستوران ها اتفاق افتاده تمایل به بسته بندی مناسب با غذا بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفته است. سالاد ها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، مانند استفاده از مواد اولیه تازه و گیاهی، سس مخصوص و … نیاز به بسته بندی مناسب هستند.
طراحان مجموعه شرکت شیروان کاردبرد به دنبال تولید جعبه هایی با ویژگی‌هایی از قبیل زیر هستند
•    تولید جعبه هایی که  آب و سس سالاد به بیرون نشت پیدا نکند.
•    کاملا سازگار با محیط زیست باشند
•    قابلیت بازیافت داشته باشند
•    آماده‌سازی آن ها برای رستوران داران و فست فودها آسان باشد
•    حداقل فضا در انبارداری را اشغال نمایند.